Hora Unirii şi Deşteaptă-te Române! de Ziua Naţională a României

Alba Iulia, 2008, 90 de ani de la Marea Unire

10 Răspunsuri to “Hora Unirii şi Deşteaptă-te Române! de Ziua Naţională a României”

  1. Frumos din partea voastra… v-am vazut pe viu hora din fata catedralei

  2. faina vreme, faini oameni … totul a fost perfect🙂

  3. sunteti tari fratilor ..nam ce zice …tot respectu …poate la anu voi fi si eu printre voi ..indiferent de locatie ..

  4. cel mai fain 1 decembrie :)) nu-mi pare rau ca m-am deplasat sper peste 2 ani sa fim si mai multi🙂 bv tuturor celor prezenti

  5. Superb , inpresionant , tare……….., si asi pute continua asa mult si bine dar sa zic ca am avut parte de un 1 Decembrie , Ziua Nationala a ROMANIEI fantastic la Alba Iulia vazandui pe acesti tinerii cum cereu Unirea Basarabiei cu ROMANIA si sa zic ca mi-au transmis acel sentiment de patriotism pana in maduva oaselor raspunzandule ,,UNIRE” la cele zise de ei ,,BASARABIA PAMANT ROMANESC ” ce sa va transmit decat fiti tari si continuati asa BRAVO si toate Felicitarile mele dar cred ca si a tuturor Romanilor care mai simt asta .

  6. Doamne cat de rau imi pare ca nu am fost!!!😦

  7. cei mai frumosi romani au fost acolo ;)) acum lasand gluma la o parte n-am vazut atatea fete frumoase romance in viata mea. pup toate fetele care au fost acolo ..sunt fericit

  8. HAI UNIRE !!! Says:

    BRAVO FRAŢILOR !!! ADEVĂRAŢI ROMÂNI. FIII LUI ŞTEFAN. UNIREA VA AVEA LOC PRIN NOI, PRIN VOINŢA NOASTRĂ A TUTURORA !!!

    TRĂIASCĂ ROMÂNIA MARE !!!

  9. sunt impresionat cand vad pe net aceste manifestari, apoi daca eram si eu acolo …
    desi am fost in AB de 1 dec, nu am prins acest moment si regret nespus, la anu voi fi mai vigilent
    Respect total!

  10. Foarte frumos, adevarat ca noi facem unirea si nu trebuie sa asteptam asta de la politicieni care sunt condusi de interese financiare. Sper sa apuc sa traiesc plin de fericire acest moment iar daca nu imi raman totusi aceste putine momente in care imi sare inima din piept de bucurie. Bravo !!!

Lasă un răspuns

